sobota, 10 października 2015

Ferrari Mondial 3.2

Po prawie pół rocznej pracy wreszcie finisz !
Prace obejmowały m.in.:
1. Silnik : przegląd, uszczelnienie, wymiana el. eksploatacyjnych, regeneracja układu wtryskowego Bosch K-Jetronic z sondą lambda,  uruchomienie i regulacja.
2. Napęd: regeneracja sprzęgła, naprawa  skrzyni biegów i przekładni wstępnej
3. Zawieszenie: odbudowa kompletnego zawieszenia przedniego.
4. Układ hamulcowy: odbudowa i usprawnienie hamulców osi przedniej
5. Podwozie: przywrócenie geometrii i niezbędne konserwacje
6. Nadwozie: prowizoryczne prace blacharskie prawej przedniej strony auta, odbudowa zderzaka przedniego
7. Elektryka: naprawa i przegląd, oświetlenie przód, wymiana części wiązek
8. Rejestracja pojazdu
9. Jazdy próbne ;)








Samochód został oddany szczęśliwemu właścicielowi. Z niecierpliwością czekamy na drugą turę prac przy Ferrari..

5 komentarzy:

  1. Piękne auto, częsci pewnie zamienne, ale trudno znaleźc oryginalne. Ostatni padła mi tylna belka peugeot 206. Przynajmniej tak uważam, że padła, bo auto cały czas piszczy i trzeszczy. prowadzicie tez serwis i naprawy takich części?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny samochód i muszę przyznać, że jak najbardziej fajnie jest mieć takie auto. Jednak jaki to by samochód nie był to niestety, ale każdy może się popsuć. Właśnie dlatego ja zawsze mam przy sobie kontakt do pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.wwarszawie.pl/ aby móc być zholowanym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co by nie mówić to każde auto jest warte uwagi i ja jeszcze chcę dodać, ze również całkiem ważnym jest to aby wiedzieć który serwis jest godny zaufania. Od siebie mogę każdemu polecić warsztat https://autoserwis-bialystok.pl/ i wiem, że to jest doskonałą opcja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy mój samochód nagle zatrzymał się na środku ruchliwej ulicy w Poznaniu, natychmiast skorzystałem z usług https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/. Ich zespół pomocy drogowej był u mnie w mgnieniu oka, zapewniając szybką i efektywną pomoc. Jestem pod wrażeniem ich profesjonalizmu i zdecydowanie polecam ich każdemu kto potrzebuje pomocy na drodze.

    OdpowiedzUsuń